Terve maikuu üle Eesti vältav Kodusaia kampaania aitab koguda annetusi suurperedele, kes peavad seisma silmitsi koroonakriisist tingitud väljakutsetega. Kodusaia toodete ostmisega saavad kõik eestimaalased kampaanias kaasa lüüa – iga ostetud Kodusaia müügist annetab Fazer ühe sendi Eesti Lasterikaste Perede Liidule.

Lasterikaste Perede Liidus on üle 1800 pere, kus kasvab vähemalt neli last. Nii nagu paljude eestlaste puhul, on koroona-aasta mõjutanud kahjuks ka paljude suurperede sissetulekuid. Samal ajal on pered veetnud palju aega kodus, mis on tuntavalt kasvatanud kulusid iganädalasele toidukorvile.

„Koolide eraldatud toidupakid on aidanud mõnevõrra olukorda leevendada, kuid samas on nende sisu piirkonniti ebaühtlane ega kata laste tegelikku lõunasöögi vajadust. Seda enam, et paljude Eestimaa laste jaoks on koolilõuna tihti ainus soe toidukord päevas,“ selgitas Eesti Lasterikaste Perede Liidu president Aage Õunap.

Kodusaia heategevuskampaania algataja Fazer Eesti on ettevõttena rohkem kui aasta olnud toeks Eesti suurperedele, kuid sel korral soovitakse kampaaniasse kaasata ka kõiki Eesti inimesi.

„Näeme, et keeruline aasta on suutnud eestlaseid nii mõnelgi moel ühise eesmärgi nimel pingutama panna ning loodame inimeste ühtehoidmist näha ka Kodusaia heategevuskampaaniasse panustamisel. Kodusai on Eesti üks vanemaid järjepidevalt valmistatud ning taasiseseisvumisaja tuntumaid pagaritooteid, mis kannab endas kodutunnet, pere ja koduga seotud häid emotsioone ning igapäevas rõõmu tegevaid hetki. Selle kampaaniaga loodame kõikide Eesti inimeste abiga tuua praegusel keerulisel ajal veelgi enam rõõmsaid hetki peredesse, kus seda vajatakse,“ selgitas Fazer Eesti pagaritoodete müügijuht Joosep Veerme.

Oma panuse andmiseks osta perioodil 4.05–31.05 Fazeri Kodusaia tooteid. Igalt ostult annetab Fazer ühe sendi Eesti Lasterikaste Perede Liidule.

 

Kodusaia tooteid leiab ka e-poodidest: