Karl Fazeri piimašokolaadi esitleti esmakordselt 1922. aastal. Firma asutaja Karl Fazeri kuldne signatuur ning šokolaadi sinine pakend on olnud selle piimašokolaadi iseloomulik tähis sellest ajast saati. Kuid hinnatud piimašokolaadi edulugu sai alguse juhusest.

Sven Fazeril – Karl Fazeri pojal, oli äripartner, kelle väimees jäi raskesti haigeks. Sven Fazeri tuttavate abil õnnestus äripartneri väimees terveks ravida. Tänutäheks sai Sven Fazer erilise ja salajase Šveitsi šokolaadi retsepti. Sama retsepti kasutab Fazer tänaseni Karl Fazeri piimašokolaadi tootmisel.

Sinine värv oli Karl Fazeri jaoks sümbol, mis viitas Soome järvedele ja maa iseseisvusele. Tänapäeval on sinine värv oluline iga Fazeri toote puhul. Fazeri sinine värv oli esimene Soomes, mis 2001. aastal registreeriti kui kaubamärk. Ainult Fazeril on Soomes õigus müüa šokolaaditooteid kuulsas sinises ümbrispaberis. Fazer Sinine on Soomes hinnatuim bränd